خبرگزاری کار ایران

در شهر کرج انجام شد؛

مدیریت مصرف آب در فضای سبز با نصب کنتور هوشمند

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۰۴۳

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از نصب اولین کنتور آب هوشمند بر روی شبکه های آبیاری فضای سبز نهالستان بزرگ کرج خبر داد. 

به گزارش ایلنا، حسین عطایی، مدیریت مصرف صحیح آب در فضای سبز را ضروری دانست و گفت: با توجه به تاثیر کاهش بارندگی ها بر منابع آبی و در جهت مدیریت مصرف درست آب، برای اولین بار کنتورهای آبی کاملا هوشمند در نهالستان بزرگ کرج نصب شد.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به کاهش نزولات آسمانی، کمبود منابع آبی را بحران جدی دانست و تصریح کرد: با توجه به وجود عرصه های فضای سبز ضروری است ضمن تغییر الگوی مصرف، نسبت به مدیریت مصرف آبیاری گیاهان اقدام اساسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تامین و بهره برداری مناسب از منابع آبی که در اختیار داریم ضروری است، یادآور شد: به همین منظور با نصب کنتور های هوشمند و جایگزین کردن راهکار های نوین و پیشرفته همچنین برنامه ریزی جهت تخصیص آب فضای سبز بر اساس نیاز آبی گیاهان، خروجی آب برای عرصه های مختلف اندازه گیری خواهد شد.

این مسئول گفت: مصرف بهینه آب، جلوگیری از هدر روی آب، صرفه جویی در مصرف و افزایش بازدهی آبیاری فضای سبز که ضمن اندازه گیری دقیق میزان مصرف آب گیاه حاصل می شود از مهمترین مزایای نصب این کنتور است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ، تاکید کرد: یکی از اهداف اصلی این سازمان در نصب کنتور هوشمند ثبت گزارش لحظه ای و محاسبه حجم میزان آب مصرف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز