خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

عامل اصلی قتل 4 زن کرمانشاهی دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۸۹۹

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عامل اصلی قتل 4 زن کرمانشاهی که دی ماه سال گذشته به قتل رسیدند، توسط پلیس آگاهی این استان در تهران خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: حادثه قتل این چهار زن کرمانشاهی که از اعضای یک خانواده بودند روز 22 دی ماه 96 و در باغ فردوس اتفاق افتاد. 

وی ادامه داد: این چهار زن کرمانشاهی به ضرب گلوله سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید به قتل رسیدند که عامل اصلی این تیراندازی مرگ بار، صبح امروز و پس از ماه‌ها تلاش شبانه روزی ردیابی و توسط ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه دستگیر شد. 

سردار امان اللهی با بیان اینکه پیش از این یک متهم دیگر در رابطه با پرونده قتل دستگیر شده بودند، افزود: پرونده با دستگیری متهم اصلی وارد مرحله جدیدی شد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر عوامل دخیل در این فاجعه هولناک ادامه دارد، گفت: پلیس تا حصول نتیجه کامل و روشن شدن تمامی ابعاد ماجرا تلاش خواهد کرد. 

وی گفت: پلیس با همه توان و ظرفیت خود برای ایجاد امنیتی پایدار در جامعه تلاش می کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهد عده ای با چنین اقداماتی، امنیت شهر و استان را زیر سئوال ببرند. 

سردار امان اللهی در پایان، اختلافات شخصی را عامل اصلی وقوع قتل چهار زن کرمانشاهی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز