خبرگزاری کار ایران

حسین عطایی:

سه شنبه‌های بدون خودرو راهی برای کاهش آلودگی هوا

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۵۵۰

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با شرکت در پویش سه شنبه‌های بدون خودرو این حرکت مردمی را راهی برای کاهش آلودگی دانست. 

به گزارش ایلنا، امروز حسین عطایی در پویش مردمی سه شنبه های بدون خودرو شرکت و مسیر میدان اسبی تا میدان طالقانی را رکاب زد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج پویش سه شنبه بدون خودرو را راهی برای کاهش آلودگی هوا دانست و گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به عنوان مجموعه ای زیست محیطی، همواره در حمایت از سازمان های مردم نهاد فعال بوده و بر ضرورت حفظ منابع طبیعی و زندگی سالم، تاکید داشته است.

عطایی بیان کرد: سه شنبه بدون خودرو کمپینی است با هدف استفاده کمتر از خودروهایِ تک‌ سرنشین تا از این طریق شهروندان از گزینه‌های بهتری نظیر دوچرخه‌ و ناوگان حمل ونقل عمومی بیشتر استفاده کنند.

وی ادامه داد: پویش سه شنبه بدون خودرو پویشی خودجوش با هدف تلاش برای بهبود کیفیت هوا و کاهش ترافیک در برخی شهرهای نظیر کرج است که امروز نیز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به این کمپین پیوست و حمایت خود را از آن اعلام کرد.

عطایی با اشاره به اینکه امروز بیشتر خودروهای عبوری در خیابان ها تک سرنشین هستند، گفت: اگر استفاده از خودرو شخصی کمتر و دوچرخه جایگزین آن شود، علاوه بر صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش ترافیک شاهد حفظ تندرستی شهروندان و پاکیزگی هوای شهرها خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز