خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی خبر داد:

دستگیری سارق زورگیر کمتر از ۲ ساعت در شهرستان ملکشاهی

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۹۱۰

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از دستگیری سارق زورگیر کمتر از ۲ ساعت پس از سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ خسرو تنها گفت: در پی تماس تلفنی مبنی بر یک مورد سرقت به عنف در سطح شهرستان ، بلافاصله اکیپ هایی از ماموران پلیس اطلاعات، پلیس آگاهی و یگان امداد جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه و همچنین بررسی مشخصات ظاهری اعلام شده سارقان از سوی مالباخته، با تحقیقات ویژه پلیسی و گستراندن چتر اطلاعاتی در مکان هدف، بررسی میدانی خود را آغاز کردند.

وی در ادامه اظهارداشت: گاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان با همکاری پلیس اطلاعات و یگان امداد شهرستان در نهایت موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند.

سرهنگ تنها یادآور شد: با هماهنگی مقام قضایی، متهم شناسایی شده، در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی تصریح کرد: متهم که در حین دستگیری توسط مالباخته شناسایی شده بود در بازجویی های فنی بعمل آمده به انجام سرقت با همدستی فرد دیگری با هویت معلوم اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در پایان،حضور مردم به تنهایی در محل های خلوت و عدم پیش بینی مسائل حفاظتی و مراقبتی را مهمترین انگیزه مجرمان برای سرقت به عنف دانست و تاکید کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در هنگام جابجایی پول نقد و یا اشیاء قیمتی کاملا هوشیار بوده و مراقب باشند که طعمه سارقین نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز