خبرگزاری کار ایران

نجفی تاکید کرد:

طرح و برنامه‌های استان با اندیشه ملی پیگیری شود

کد خبر : ۶۱۷۳۴۹

استاندار البرز گفت: طرح‌های استان با همراهی تمامی مسئولان در قالب استانی و با اندیشه ملی دنبال شوند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان ضمن تبریک روز جوان و روز کارگر و شادباش اعیاد شعبانیه با اشاره به اهمیت منطقه ویژه اقتصادی پیام برای استان و کشور افزود: این منطقه، بستر فرصت های ویژه ملی و استانی محسوب می شود.

وی ادامه داد: ضرورت دارد با همراهی، هم‌افزایی و تعامل ویژه تمامی مسئولان تمهیدات لازم برای رشد و توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام فراهم شود.

نجفی با اشاره به طرح اتصال منطقه ویژه اقتصادی پیام به شبکه راه‌آهن گفت: با کلیات این طرح با توجه به صرفه های اقتصادی آن، موافقت می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران باید در قالب استان با اندیشه ملی عمل کنند، افزود: طرح‌ها و برنامه‌هایی که در استان وجود دارد، باید با هماهنگی دستگاه های مربوطه استانی پیگیری شود.

استاندار البرز اضافه کرد: گاهی طرح‌های ملی در استان به گره هایی برخورد می کنند که نیازمند تدبیر مدیران مربوطه است از این رو نمی‌توان تاثیر مدیران استان را نادیده گرفت.

وی با اشاره به روند مطلوب ارتقا جایگاه استان در کشور گفت: با کار جمعی و همراهی و تعامل مجموعه استان، کسب رتبه های اول کشوری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کشف کالای قاچاق، پرداخت تسهیلات رونق تولید و ارائه تسهیلات بازسازی و نوسازی برای البرز محقق شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز