خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز؛

برگزاری برنامه ورزشی-تفریحی به مناسبت هفته کارگر

کد خبر : ۶۱۶۸۶۱

به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر طی چند روز اخیر برنامه‌های ورزشی و تفریحی متنوعی با حضور کارگران جامعه کار و تلاش استان البرز به همراه خانواده آنها در استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز جمعه در سومین روز هفته کارگر با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز و هیات کارگری استان، مراسم پیاده‌‌روی همگانی کارگران به مناسبت هفته کارگر در محل پارک خانواده شهر کرج، برگزار شد.

همچنین جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده کارگران با حضور 120 نفر از کارگران این استان در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در حالی برگزار شد که سرپرست فدراسیون ورزش کارگری و نایب رییس این فدراسیون نیز همراه شرکت‌‌‌کنندگان، حضور داشتند.

در این برنامه از سوی هیات استان، ایستگاه‌های ورزشی دارت، تیراندازی، بدمینتون، تنیس روی میز، شنا، طناب‌‌‌کشی، اسکیت و فوتبال‌دستی به منظور استفاده کارگران در نظر قرار گرفته شد.

یکی دیگر از برنامه‌‌های تدارک دیده شده، برگزاری اولین رالی خانوادگی کارگران استان البرز بود که دیروز از مجموعه ورزشی کارگران امام خمینی کرج آغاز و به مقصد داماش در استان گیلان، ادامه پیدا کرد. برگشت این برنامه دو روزه، عصر امروز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز