خبرگزاری کار ایران

در استان تهران صورت گرفت؛

تشکیل ستاد ساماندهی جوانان با حضور جوانان پردیس

کد خبر : ۶۱۶۳۸۹

اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پردیس در سالن جلسات فرمانداری پردیس به ریاست صادق بنیادی معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری پردیس برگزار شد.

 معاون فرماندار پردیس در گفت‌و گو با ایلنا به جوان بودن جمعیت شهرستان پردیس اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن روز جوان و تاکیداتی که مقیمی استاندار تهران داشت فرمانداری با همکاری مسئولان شهرستان اقدام به برگزاری اولین جلسه ساماندهی جوانان شهرستان کرد که طیف وسیعی از جوانان در این نشست حضور داشتند و به مشکلاتشان پرداختند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این نشست ابتدا بحث سند ورزش و توسعه برای جوانان مطرح شد و به بررسی مهمترین عناوین این سند در حوزه ورزش با کمک خود جوانان پرداختیم.

صادق بنیادی اظهار داشت: کمیته‌هایی که برای رسیدگی به امور جوانان تعیین شدند عبارتند از: کمیته اوقات فراغت و اشتغال.کمیته ازدواج و تعالی خانواده ، کمیته نظارت بر فضای مجازی، کمیته هویت بخشی، کمیته مشارکت‌های اجتماعی، کمیته آسیب‌های اجتماعی و کمیته پی گیری مصوبات کمیته‌ها و امور جوانان که امیدواریم با کمک خود آنها به نتایج مطلوبی برسیم.
 
به گزارش ایلنا از این جلسه، نمایندگان ادارات شهرستان پردیس در اولین جلسه ساماندهی ورزش و جوانان شهرستان پردیس از جمله ریاست اداره ارشاد اسلامی حضور داشتند .
 
در پایان این جلسه  جوانان شهرستان پردیس با صادق بنیادی معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان درمورد مشکلات جوانان در شهر پردیس گفت‌و گو کردند.
 
 حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس در جلسه ساماندهی ورزش و جوانان  حضور داشت.
 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز