خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

تجلیل ویژه استاندار از مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر : ۶۱۶۲۷۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن برخی محدودیت‌ها و کمبود زیرساخت‌های صنعت برق در این استان، از تلاش‌های مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان با وجود این محدودیت ها و کمی امکانات تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " علی محمد احمدی" در نشست با مدیرعامل برق منطقه ای استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری این استان دریاسوج گفت: اطلاعات دقیقی از محدودیت‌ها و کمی امکانات زیرساختی صنعت برق استان کهگیلویه و بویراحمد داریم و از اینکه مهندس راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد و همکاران ایشان با وجود این محدودیت ها و کمبود امکانات زیرساختی بخوبی مدیریت دارند، تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه مهندس راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد انصافا یک مدیر اخلاق مدار است، اظهار داشت: ایشان بنحو شایسته ای با وجود زیرساخت‌های کنونی، صنعت برق استان را مدیریت می کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برق منطقه ای خوزستان شایسته است دامنه اختیارات شرکت توزیع نیروی برق این استان را در بحث فراهم کردن زیرساخت‌های برق افزایش دهد، ادامه داد: به نظرم می‌آید این استان از لحاظ زیرساختی در صنعت برق ضعیف ترین استان کشور در این صنعت است.

احمدی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد تنها پنج درصد از برق تولیدی برق منطقه‌ای خوزستان را به خود اختصاص داده و این درصد رقم ناچیزی است، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر و به خصوص امسال تعداد زیادی از مردم استان‌های جنوبی در تابستان به استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل گرما و ریزگردها به این استان بویژه شهرستان های بویراحمد و دنا سفر می‌کنند و مهمان این استان هستند که باید برای رفع مشکل برق و در این مدت اقدام شود.

وی گفت: بسیاری از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ما نمی‌دانند که در بحث زیرساخت ها زیر نظر استان خوزستان هستیم و شخصا با ما در زمان بروز مشکل در برق خود تماس می‌گیرند و انتظار دارند که مشکلاتشان را سریع برطرف کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از مشکلات صنعت برق این استان را مربوط به برق صنایع و واحدهای تولیدی عنوان و تصریح کرد: من می‌دانم و مطلع هستم که بدهی واحدهای تولیدی در خوزستان بیش از هزار میلیارد تومان است که این رقم در مقابل بدهی ۱۰ میلیارد تومانی واحدهای تولیدی ما قابل مقایسه نیست.

احمدی افزود: از شما انتظار داریم که اختیارات بیشتری به مسوولان برق استان ما بدهید تا بتوانیم با استفاده از این اختیارات مشکلات خود را در حوزه برق برطرف کنیم.

وی با بیان این که تاکنون متوجه نبودم که چه اندازه بی‌مهری به استان شده است افزود: هیچ استانی را در ایران به اندازه کهگیلویه و بویراحمد که این قدر در زیرساخت‌های برق ضعیف باشد تاکنون ندیده‌ام.

این مسؤول ارشد اجرایی به عمده پروژه‌های برق استان که در دست مطالعه است و یا در حال اجراست اشاره کرد و گفت: عمده پروژه‌های برق استان یا در دست مطالعه است و یا پروژه‌های بزرگ نیستند و تنها یک ۴۰۰ کیلو ولت و ۳۲ کیلو ولتی داریم و بقیه دردی از استان را دوا نمی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز