خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان غربی:

پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها باید با سرعت بیشتری انجام پذیرد

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۹۰۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها باید با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین جلسه کارگروه اشتغال استان در سال 97 صبح امروز به ریاست رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی و با حضور اعضای کارگروه در سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد.

در این جلسه که با دستور کار بررسی روند اجرای طرح تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان برگزار شد، 388 مصوبه کمیته فنی اشتغال پایدار روستایی و عشایری و 90 طرح مصوب کمیته فنی اشتغال فراگیر استان، مورد تصویب کارگروه اشتغال استان قرار گرفت.

معاون اقتصادی استاندار در این رابطه گفت: بانک های عامل از امروز حداکثر به مدت یک ماه فرصت دارند تا نسبت به پرداخت تسهیلات به طرح های مصوب کارگروه اشتغال استان اقدام نمایند.

وی افزود: در جلسات آتی کارگروه که به ریاست استاندار محترم برگزار خواهد شد، عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایری مورد ارزیابی قرار می گیرد و مدیران بانک ها باید در این خصوص گزارش ارائه کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: باید به کمک تشکل ها و بخش خصوصی، ظرفیت های استان که پتانسیل درآمدزایی و تولید ثروت بالایی را دارند و منجر به رونق تولید و اشتغال می‌شوند شناسایی شده و به کمک دستگاه‌های اجرایی و بانک ها به مرحله عملیاتی و بهره برداری برسند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای طرح تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان ارائه کرد.

رضا نقی زاده افزود: کل اعتبار استان در برنامه اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۴۸۰ میلیارد تومان است که از میزان تاکنون ۱۶۸ میلیارد تومان ابلاغ و 77 میلیارد تومان نیز وصول شده است.

وی کل اعتبار استان در برنامه اشتغال فراگیر را نیز ۷۰۱ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون ۳۰۳ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز