خبرگزاری کار ایران

دستگیری مامورقلابی اداره برق توسط پلیس کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۷۵۳

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری مامور قلابی اداره برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: شخصی در قالب مامور اداره برق به مغازه یکی از شهروندان مراجعه و به بهانه معیوب بودن برق مغازه قصد کلاهبرداری را داشت که با حضور به موقع ماموران کلانتری 13 فردوسی دستگیر شد. 

وی با بیان اینکه صاحب مغازه به دلیل اظهارات ضد و نقیض مامور قلابی به آن مشکوک و موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیس 110 در میان می‌گذارد، گفت: ماموران نیز به سرعت به محل اعزام و فرد کلاهبردار را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: متهم در کلانتری تاکنون به هفت فقره کلاهبرداری به بهانه معیوب بودن برق مغازه‌های مختلف اعتراف کرد. 

سرهنگ براری خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به مراجع قضایی معرفی شده است. 

وی یادآوری کرد: ماموران دستگاه‌های دولتی زمان مراجعه موظف هستند کارت شناسایی خود را به شهروندان نشان دهند در غیر این صورت مردم نباید با آن‌ها همکاری کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیس 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز