خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آتش‌نشانی کرمان به ایلنا خبرداد:

‍وقوع 2 فقره تصادف در کرمان/ حریق در منزل مسکونی

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۵۵۳

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع 2 فقره تصادف در این شهرستان خبرداد و گفت: یک واحد مسکونی نیز در کرمان دچار آتش‌سوزی شد.

علی عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص این حوادث اظهار داشت: یک واحد مسکونی واقع در بلوار شاهد دچار آتش‌سوزی شد.
 
وی گفت: با توجه به شدت حادثه بلافاصله دو دستگاه خودروی اطفاء حریق از دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و حریق با حضور آتش نشانان اطفاء شد.

عسکری عنوان کرد: علت این آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است 
 
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از دو حادثه دیگر که شب گذشته در شهر کرمان به وقوع پیوست خبر داد و اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس واقع در بزرگراه آیت الله خامنه ای منجر به فوت دو نفر و مصدومیت یک نفر از سرنشینان خودرو شد .
 
وی زمان اعلام این حادثه را به ستاد فرماندهی 125 را ساعت 24 شب گذشته عنوان کرد و افزود: تیم امداد و نجات این سازمان از نزدیک‌ترین ایستگاه  بلافاصله در محل حاضر و 3 نفر سرنشین خودرو که به علت شدت حادثه محبوس شده بودند توسط آتش‌نشانان از بین آهن پاره‌ها خارج شدند و اقدامات اولیه پیشگیری از حریق احتمالی انجام شد .
 
عسکری از تصادفی دیگر واقع در بزرگراه امام خمینی (ره) که منجر به مصدومیت دو نفر شد خبر داد و عنوان کرد: این حادثه شب گذشته یکم اردیبهشت ماه در ساعت 21:2 دقیقه به وقوع پیوست که تیم‌های تخصصی امداد و نجات این سازمان از دو ایستگاه در محل حادثه حضور یافته و ضمن نجات سرنشینان محبوس شده از داخل خودرو از حریق احتمالی جلوگیری کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز