خبرگزاری کار ایران

نوری اظهر به ایلنا خبرداد:

محیط‌بانان همدان به جلیقه ضدگلوله مجهز شدند/ تحویل 1500 جلیقه و دوربین به محیط‌بانان استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۵۷۵

فرمانده یگان اداره حفاظت محیط زیست استان همدان از مجهز شدن محیط بانان استان همدان به جلیقه ضدگلوله در این استان خبرداد.

جواد نوری اظهر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص این خبر اظهار داشت: 1500 جلیقه ضد گلوله، همراه با نصب دوربین روی پیراهن محیط بان‌ها به منظور کنترل عملکرد محیط بان‌ها و مستندسازی برخورد با متخلفان، به محیط زیست استان‌ها تحویل داده شد که 27 عدد به استان همدان رسید.

وی افزود: با توجه به مسلح بودن متخلفانی که برای شکار غیر مجاز وارد مناطق می‌شوند، درگیری متخلفان با محیط‌بان‌ها بارها اتفاق افتاده است و حتی در برخی موارد این افراد با استفاده از سلاح گرم به سمت محیط‌بان‌ها شلیک می‌کنند.

نوری اظهر در ادامه گفت: به همین دلیل، سازمان حفاظت محیط زیست خرید جلیقه ضد گلوله را در دستور کار قرار داد و در جهت تحقق شعار امسال "حمایت از کالای ایرانی" قرارداد خرید تجهیزات با شرکت‌های ایرانی امضا و تمامی جلیقه‌هایی که به محیط بان‌ها تحویل، توسط شرکت‌های داخلی تولید شد.

وی ابراز کرد: امیدواریم با استفاده از جلیقه ضد گلوله، شاهد حفظ بهتر محیط‌بان‌ها و حفاظت دقیق‌تر از مناطق حفاظت شده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز