خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

هشدار نسبت به وقوع سیلاب در برخی استان‌های کشور/ بارش برف و باران در 4 استان

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۴۸۹

کارشناس سازمان هواشناسی نسبت به بارندگی شدید و وقوع سیلاب در برخی از استان های کشور هشدار داد.

به گزارش ایلنا، محمد اصغری اظهار داشت: امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه شاهد بارش رگبار باران و رعد و برق در استان‌های سیستان و بلوچستان و یزد خواهیم بود. 
 
وی افزود: در این شرایط، توصیه می‌شود که شهروندان در تردد‌های خود در سطح شهر دقت لازم را داشته و از حضور در مناطق پر خطر خودداری کنند. 
 
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش برف در ۲ استان کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: امروز شاهد بارش برف در ارتفاعات استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهیم بود و در این شرایط به باغ دار‌ها توصیه می‌شود به نکات ایمنی به منظور حفاظت از درختان خود توجه داشته باشند. 
 
اصغری در خصوص وضعیت جاده‌ها در استان‌های یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی اظهارکرد: بارش برف و باران در این ۴ استان سبب دشواری تردد خودرو‌ها شده و توصیه می‌شود افرادی که می‌خواهند در این مناطق تردد داشته باشند به نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات لازم دقت کنند. 
 
وی در خصوص وضعیت هوای شهر تهران تصریح کرد: هوای شهر تهران امروز در گرمترین حالت به ۱۳ درجه سانتیگراد می‌رسد و کمینه دمای امروز نیز ۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز