خبرگزاری کار ایران

سیروس شفقی:

توسعه امکانات خدماتی در مناطق گردشگری کرج ضروری است

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۲۰۴

معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج گفت: توسعه امکانات خدماتی در مناطق گردشگری این کلانشهر سبب جذب گردشگران بیشتر و رونق اقتصادی می‌شود.    

به گزارش ایلنا، سیروس شفقی در جلسه بررسی مشکلات گازرسانی روستاهای بخش آسارا با حضور روسای ادارات گاز،منابع طبیعی، محیط زیست و راه و شهرسازی افزود: یکی از مشکلات این مناطق مهم گردشگری فقدان گاز شهری است که مشکلاتی را برای ساکنان و گردشگران فراهم کرده است و به هیچ وجه شایسته نیست تاکنون در یک شهر بیش از 55 روستا از گاز بی بهره باشند و لذا همت جدی همه دستگاه‌های مرتبط برای ارائه این خدمت به مردم ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: تردد ملی در این بخش به ویژه به جهت ظرفیت های گردشگری، حایز اهمیت است و رفع مشکلات آن به توسعه استان نیز کمک می کند. 

در این نشست منطقه به جهت امکان گازرسانی به دو مسیر تقسیم شد که روستاهای پایین دست بخش آسارا با 15 روستا که طبق سرشماری نفوس و مسکن 2 هزار و 512 خانوار ساکن هستند و پیش بینی 8 هزار و 500 مترمکعب درساعت مصرف دراین بخش می شود. 

همچنین مسیر بالادست بخش آسارا متشکل از 40 روستا است که 3 هزار و 451 خانوار دارد و پیش بینی 12 هزار مترمکعب در ساعت مصرف می‌شود و متعاقب بررسی کارشناسی مسیرها و اخذ نظر مدیران دستگاه‌های مرتبط حاضر در جلسه،تصمیماتی به لحاظ ادامه فرآیند در جهت رفع موانع اجرایی شدن پروژه اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز