خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه سمنان خبرداد:

بارش برف در 4 گردنه برف‌گیر استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۷۷۶

رئیس پلیس راه استان سمنان از بارش برف در 4 گردنه برف‌گیر این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسن خسروجردی اظهار داشت: بارش برف و باران که از بامداد امروز در استان سمنان آغاز شده، تردد در برخی محورها را با مشکل مواجه کرده است.
 
وی افزود: در گردنه‌های خوش ییلاق‌(شاهرود-آزادشهر)، سمنان-فیروزکوه و شهمیرزاد - کیاسر هم اکنون شاهد بارش برف هستیم و تردد با همراه داشتن زنجیر چرخ نیز توصیه می‌شود.
 
رئیس پلیس راه استان سمنان افزود: بارش خفیف برف در گردنه آهوان واقع در محور سمنان- دامغان نیز از ساعتی پیش آغاز شده است.
 
سرهنگ خسروجردی با بیان اینکه در سایر محورهای استان باران می‌بارد، تاکید کرد: به هم استانی‌ها و مسافران توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
 
رئیس پلیس راه استان همچنین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس خالی از مسافر در کیلومتر 21 محور تهران-گرمسار خبر داد و گفت: در این سانحه که به علت ناتوانی راننده 35 ساله خودرو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی مسیر رخ داد، هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.
 
سرهنگ خسروجردی، مبدا حرکت اتوبوس را مهران و مقصد آن را تربت حیدریه عنوان و خاطرنشان کرد: این دومین واژگونی اتوبوس طی 48 ساعت گذشته همزمان با بارش باران و برف در محورهای سمنان است.
 
وی یادآوری کرد: ساعت 9:30 دیروز نیز یک دستگاه اتوبوس با 25 مسافر در محور سرخه-آرادان واژگون شد که در این حادثه یک نفر کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز