خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی در مجموعه 167 شرکت نفت گچساران 1 مهار شد/دو کارگر مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۷۶۱

حوالی ظهر امروز در مجموعه 167 شرکت نفت گچساران 1 در منطقه آب شیرین آتش‌سوزی حین انجام جوشکاری اتفاق افتاد که منجر به سوختگی دو کارگر شرکت پیمانکاری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حوالی ظهر امروز در مجموعه 167 شرکت نفت گچساران 1 در منطقه آب شیرین آتش‌سوزی حین انجام جوشکاری اتفاق افتاد که منجر به سوختگی دو کارگر شرکت پیمانکاری شد.

 هوشنگ صیدالی (مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران) با تایید آتش‌سوزی مجموعه 167 شرکت نفت گچساران 1 وابسته به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز از مهار آتش خبر داد و گفت: پیمانکار در مجموعه در حال انجام اصلاحیه بوده که این آتش‌سوزی به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه دو نفر از نیروهای پیمانکار دچار آتش‌سوزی 65 و 15 درصد شده‌اند،‌ تصریح کرد: با حضور به موقع نیروهای عملیاتی در مجموعه ضمن مهار آتش، حادثه دیدگان نیز در سریع‌ترین زمان ممکن اعزام شدند.

صیدالی در توضیح دلیل وقوع حادثه نیز اظهار کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

علی جعفری (مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت گجساران) نیز به ایلنا گفت: 2 کارگر شرکت پیمانکاری  دچار سوختگی شده‌اند که به بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه در استان بوشهر برای مداوا منتقل شده‌اند.

 وی همچنین تاکید کرد که؛ علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز