خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه البرز خبرداد:

محور کندوان لغزنده است/ توصیه پلیس‌راه به رانندگان محورهای کوهستانی

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۲۴۱

بارش برف باعث لغزندگی جاده کرج - چالوس شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی اظهار داشت: با توجه به اینکه اکنون در جاده کرج -چالوس شاهد بارش برف هستیم از رانندگان درخواست داریم با احتیاط رانندگی کنند.

 گودرزی افزود: این بارش در محدوده کندوان است که سبب لغزندگی سطح محور شده است.

وی گفت: هم اکنون تمام محورهای ارتباطی استان البرز به غیر از محور شمشک - دیزین باز است و تردد در آنها جریان دارد.

گودرزی افزود: در محورهای کوهستانی استان از جمله جاده کرج - چالوس، ماموران پلیس راه ، برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده‌اند.

وی گفت: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده‌ها را از پلیس راه کسب کنند.

گودرزی از رانندگان به ویژه در آزاد راه‌ها خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه‌آلود بودن هوا، چراغ‌های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.

استان البرز دارای هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز