خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات آتش نشانی مشهد به ایلنا خبرداد:

واژگونی کامیون کمپرسی در حین تخلیه بار در مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۹۸۳

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: بی احتیاطی هنگام تخلیه بار منجر به واژگونی کامیون کمپرسی و مصدومیت راننده آن شد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص این حادثه اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125،     بلا‌فاصله تیم امداد و نجات  ایستگاه‌های شماره ۸ ،۳۷و ۴۵ به همراه دو دستگاه خودروی سنگین و یک دستگاه جرثقیل در ساعت ۸:۳۹ صبح امروز  روانه محل حادثه در جاده سیمان مشهد، شدند .

وی گفت: یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل خاک،در حال تخلیه بار بود که ناگهان واژگون شد. در پی این حادثه، راننده خودرو در کابین مچاله شده کامیون گرفتار شد.

رضایی افزود: آتش نشانان بی درنگ به وسیله تجهیزات ویژه نجات اقدام به بریدن و باز کردن اتاقک کامیون کرده و پس از دقایقی تلاش ، مرد راننده را از داخل اتاقک خودرو خارج کردند.

وی با اشاره به انتقال فرد حادثه دید به بیمارستان توسط عوامل اورژانس، افزود: احتمال دارد بی احتیاطی به هنگام تخلیه بار باعث وقوع این حادثه شده باشد.

رضایی  به رانندگان خودروهای سنگین توصیه کرد قبل از بارگیری و همچنین هنگام تخلیه بار، کاملا محیط را ایمن کرده و از سلامت خودرو خود آگاه باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز