خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل:

اصلاح جاده‌ها و ایجاد بزرگراه‌های استان اردبیل در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۵۶۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در سالجاری اصلی‌ترین اولویت ما حرکت به سمت اصلاح جاده های اصلی، بزرگراه ها و ایجاد آزاد راه‌ها در سطح استان است.

به گزارش ایلنا، بهروز ندایی در جلسه کمیسیون ایمنی راه ها و تحلیل تصادفات جاده ای اظهار کرد: در طرح نوروزی سال جاری، استان اردبیل علیرغم افزایش میزان ترددها در جاده های اصلی با کاهش تصادفات فوتی و جرحی مواجه بود.

وی با بیان اینکه این آمار نشان دهنده اهتمام ویژه مسئولان پلیس راه و راهداری استان به وضعیت راه‌هاست، افزود: کمبود علائم راهنمایی و رانندگی و کم عرض بودن برخی جاده‌ها در استان از جمله دلایل تصادفات محسوب می‌شود که با برنامه ریزی انجام شده درصددیم این مشکلات بر اساس اولویت حل شود.

ندایی افزود: اعتبارات استانی جوابگوی نیازهای ما در راهسازی نیست باید با جذب بیشترین اعتبارات ملی نسبت به تسطیح و روان سازی جاده های استان اقدام کرده و در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای وضعیت بهتری کسب کنیم.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به اینکه در تخصیص اعتبارات استانی و ملی نیز بیشترین میزان تخصیص مربوط به جاده ها، بزرگراه ها و راه‌های اصلی است، بیان کرد: ما باید در ایجاد بزرگراه ها و راه های اصلی در راستای تامین اعتبارات ملی برنامه ریزی کنیم.

ندایی از تخصیص نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در روزهای پایانی اسفند ماه برای راه‌ها، راه آهن و بزرگراه های استان اردبیل خبر داد و گفت: وضعیت جاده های استان اردبیل از لحاظ نصب علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوهای راهنمای گردشگری خوشایند نیست.

وی از عوامل راهداری و پلیس راه خواست با برنامه ریزی لازم ، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلوهای معرفی مکان های گردشگری و فرهنگی استان را نیز مدنظر قرار دهند.

ندایی همچنین افزود: با کمترین هزینه ممکن می‌توان خط کشی وسط جاده‌ها و کناره آنها که یکی از دلایل تصادف نیز هست، به نحو مطلوب اجرا کرد که در این زمینه نیز  در سال جاری، برنامه ریزی و اقدام لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز