خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل عنوان کرد:

فرمانداران نظارت بر دستگاه های اجرایی را جدی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۸۳۴

استاندار اردبیل گفت: مردم از نمایندگان دولت در استان از جمله استاندار و فرمانداران انتظار ویژه دارند و باید فرمانداران به عنوان محور اصلی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مسائل اشتغال نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در نشست مشترک با فرمانداران و مدیران ستادی اظهار داشت: مردم هرگونه نارسایی و ضعف در فعالیت ها را در وهله اول از چشم استاندار و فرمانداران و بعضا از چشم مدیران اجرایی می‌بینند بنابراین مسئولیت ما در خدمت رسانی به مردم بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه در این زمان کوتاه تمام مشکلات و نارسایی ها شناسایی شده افزود: ظرفیت استان اردبیل در راستای جذب سرمایه گذار بسیار بالاست و ما با همکاری تمام دستگاه‌ها و خود مردم وعده ۲۰ هزار اشتغال را در سال جاری محقق می‌کنیم.

بهنام‌جو شرایط موجود در استان اردبیل را امتیاز استثنایی برای سرمایه‌گذاران برشمرد و افزود: استان اردبیل در نوار مرزی قرار دارد و حمایت ویژه دولت از سرمایه گذاران، اعطای تسهیلات ارزان قیمت، واگذاری زمین با شرایط ویژه و صدور مجوز در کوتاهترین زمان، تشویقی برای حضور سرمایه گذاران در استان اردبیل است.

 وی راه اندازی پنجره واحد در استانداری را یادآور شد و افزود: هزینه تولید تمام شده در استان اردبیل ارزان است و کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط، فرمانداران و مدیران ستادی برای حضور سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی در استان را تسهیل کنند.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان و دستگاه قضایی در همراهی دولت گفت: تلاش هر یک از نمایندگان در مجلس، دستگاه قضایی استان بویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان برای کاهش بیکاری قابل تحسین است و باید دست دولت محلی را برای ایجاد ۲۰ هزار شغل که مبنای آن ۳۰ هزار شغل است بگیرند.

وی ادامه داد:مدیرانی که نتوانند به عنوان حامی دولت مسئولیت محوله را به نحو مقتضی انجام دهند از ادامه فعالیت با آنها عذرخواهی می کنیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه برش یک ساله شهرستانی در اختیار فرمانداران قرار می گیرد گفت: سهم هر شهرستان از ایجاد اشتغال با توجه به ظرفیت های موجود مشخص شده و هیچ سرمایه گذاری نباید معطل مسایل بروکراسی اداری شود و نیز هیچ کلنگی نباید در شهرستان ها برای شروع پروژه جدید به زمین زده شود و سرمایه گذار به محض اخذ مجوز شروع عملیات اجرایی پروژه را در دستور کار قرار دهد.

رییس کار گروه اشتغال استان گفت:همه ما آبروی خود را برای ایجاد اشتغال سالانه ۲۰هزار شغل گذاشتیم و با راه اندازی سامانه اشتغال قطعا معلوم می شود که چه کسی در کجا مشغول است و در پایان سال نیز کتاب اشتغال با درج اسامی چاپ خواهد شد.

بهنام جو در رابطه با مسایل فرهنگی نیز اظهار داشت: فرمانداران به عنوان نماینده دولت در شهرستان‌ها، مسایل فرهنگی و اجتماعی را که نشات گرفته از دین مبین اسلام است جدی بگیرند تا با فرهنگ سازی بتوانیم مشکلات موجود را مرتفع سازیم.

استاندار اردبیل از فرمانداران خواست نسبت به پاکسازی محدوده شهرها و جاده ها نهایت تلاش خود را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز