خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره میراث فرهنگی مشگین شهر خبرداد:

تخصیص 17 میلیارد ریال به توسعه زیرساخت‌های گردشگری مشگین شهر

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۵۳۹

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از اختصاص 17 میلیارد ریال به توسعه زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا،جعفری با اعلام این خبر، گفت: از جمله زیرساخت های گردشگری راه ارتباطی دیزو- ملک سویی است که امسال آسفالت ریزی آن عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این جاده دسترسی پل معلق به روستای میرک امسال احداث می‌شود که هر دو پروژه اقدامی مطلوب برای توسعه گردشگری شهرستان است.

جعفری اضافه کرد: همچنین عملیات احداث موزه مشگین شهر با اعتبار 500 میلیون تومان در مرحله صدور آگهی مناقصه است.

به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر علاوه بر این مرمت اضطراری کهنه قلعه با اعتبار 100 میلیون تومان از هفته آینده آغاز می شود.

وی همچنین به بررسی اجرای پوشش سنگ افراشته های شهریری اثر باستانی این شهرستان اشاره و تاکید کرد: طرح اولیه در اداره کل به تصویب رسیده و به محض تصویب در شورای فنی سازمان مرکزی عملیاتی می‌شود.

جعفری همچنین به بهبود امکانات آب های گرم معدنی اشاره و تاکید کرد: از جمله سرویس بهداشتی در آب درمانی قینرچه اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز