خبرگزاری کار ایران

سردار عزیزی خبر داد:

کشف ۷ تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۸۲۰

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف بیش از ۷ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار کیومرث عزیزی در شورای اداری استان مرکزی اظهار داشت: ایام  نوروز از 27 اسفندماه سال گذشته تا 14 فروردین ماه امسال تعداد 367 فقره انواع سرقت در استان انجام شده که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 5 درصد کاهش داشته این در حالی است که سرقت از مغازه، اتومبیل و موتور سیکلت افزایش داشته است.

وی افزود: 40 درصد کاهش نزاع دسته جمعی در استان و وقوع 146 فقره نزاع در سال گذشته وجود داشته و همچنین نزاع فردی هم در استان 14 درصد کاهش داشته و با وقوع 11 هزار و 248 مورد نزاع فردی جایگاه هشتم در بین استان‌های کشور را کسب کرده و به عنوان یکی از استان‌های نزاع‌خیز شناخته شده‌ایم. نزاع دسته جمعی در این ایام نسبت به سال گذشته با 17 فقره دارای 13 درصد رشد  و نزاع فردی با 370 مورد دارای 17 درصد رشد بوده است. سال گذشته 11 هزار و 74 سرقت انجام شده که نسبت به سال 95 حدود 34 فقره کاهش داشته و در بحث سرقت از بانک، مغازه، منزل، اتومبیل، موتورسیکلت، جیب‌بری و غیره بین 6 تا 50 درصد رشد به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این ایام 13 مورد تصادف منجر به فوت با کاهش 36 درصد، 361 مورد تصادف جرحی با 15 درصد افزایش و 265 تصادف خسارتی با 17 درصد رشد واقع شده  که تصادفات فوتی سبب فوت 16 نفر و تصادفات جرحی سبب مصدومیت 621 نفر شده است. سال گذشته 25 قتل به وقوع پیوسته که در این بخش 26 درصد کاهش نسبت به سال 95 را داشته‌ایم. همچنین سال گذشته هفت هزار و 424 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که 4 چهار درصد رشد کشفیات در این حوزه حاصل شده، همچنین در بحث کشف اسلحه و مشروبات الکلی هم رشد وجود داشته است.

وی اضافه کرد:  در سال گذشته هفت فقره قتل انجام شده که 700 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته  و همچنین در این ایام 124 کیلوگرم مواد مخدر هم کشف شده و همچنین کشفیات سلاح و مشروبات الکلی هم افزایش داشته است. سال گذشته 39 هزار و 744 نفر دستگیری انجام شده  که این رقم نسبت به سال 95 تغییر چندانی نداشته است. از دستگیری‌های انجام شده 14 هزار و 783 نفر مرتبط با مواد مخدر، چهار هزار و 4 نفر مرتبط با سرقت و باقی مربوط به جرائم دیگر بوده‌اند. سال گذشته 404 فقره تصادف فوتی و هشت هزار و 236 فقره تصادف جرحی در استان مرکزی واقع شده که در این حوادث 12 هزار و 527 نفر مجروح شدند که نسبت به سال 95 حدود دو درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز