خبرگزاری کار ایران

نجفی در بازدید از جشنواره لاله‌ها مطرح کرد؛

تامین بخش عمده تولیدات و گیاهان، داخلی است/ فراهم کردن بستر صادرات گل و گیاه و گسترش گلخانه‌ها 

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۸۶۵

استاندار البرز با مثبت ارزیابی کردن تامین منابع تهیه گل و گیاه این مجموعه از استان و کشور بر حمایت و توسعه صادرات محصولات کشاورزی، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در بازدید از جشنواره لاله‌‌ها گفت: توفیق پیدا کردیم تا از جشنواره لاله‌های کرج که نتیجه تلاش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در کنار بخش خصوصی بوده، بازدید کنیم.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از این جشنواره استانی، اظهار داشت: این حضور بسیار حائر اهمیت است و تا شب گذشته بیش از 30 هزار نفر از این مکان زیبا بازدید کرده اند بنابراین باید شرایطی را فراهم کنیم که مردم بتوانند از جاذبه های طبیعی استان، بیشتر بهره مند شوند. 

استاندار البرز اضافه کرد: تامین بخش عمده تولیدات و گیاهان مورد نیاز در جشنواره لاله‌‌‌‌ها از استان و کشور بوده لذا با داشتن پشتوانه خوب در بخش کشاورزی و تولیدات باغی در استان و همچنین مراکز تحقیقاتی بزرگ و ملی مختلف که طی سال ها در البرز شکل گرفته، می توان شرایط بهتری را برای گسترش آن مهیا کرد.

نجفی با عنوان اینکه درصدد تقویت مجموعه های مختلف در بخش کشاورزی هستیم، تصریح کرد: در کنار این امر اهتمام ویژه‌ای در فراهم کردن بستر صادرات گل و گیاه و گسترش گلخانه‌ها داریم.

وی افزود: به همین سبب امسال فضای صادراتی در فرودگاه پیام تقویت می‌‌شود و با توجه به پرواز بزرگ باری در این فرودگاه، می‌‌توان به اقدامات ثمربخش آینده، امیدوار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز