خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل در گفت‌وگو با ایلنا:

جنگل‌های سیاهکل به دلیل نداشتن امکانات در آتش می‌سوزد/ ستاد مدیریت بحران کشور وارد عمل شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۴۷

فرماندار سیاهکل تاکید کرد: نیروهای امدادی و مردم فقط هشت نقطه را توانستند خاموش کنند و نقاط دیگر با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه و نداشتن امکانات در آتش می‌سوزد.

رضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آتش‌سوزی شب گذشته در جنگل‌های این شهرستان و تاکید بر اینکه این حادثه نگاه مسئولانه و متعهدانه رییس ستاد بحران کشور در جهت صیانت از سرمایه‌های ملی شهرستان سیاهکل را می‌طلبد، گفت: تاکنون یازده و نیم هکتار از جنگل‌های هیرکانی در آتش سوخته است.

وی با اشاره به اینکه پنجاه درصد وسعت شهرستان سیاهکل را جنگل پوشش داده است، اظهار داشت: شهردارهای سیاهکل و دیلمان و اداره منابع طبیعی شهرستان از حداقل امکانات بهره‌مند هستند و خسارات گسترده این آتش‌سوزی به دلیل عدم امکانات در شهرستان سیاهکل است که جوابگو نیست و توجه ستاد بحران کشور را می‌طلبد.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه ۱۱ نقطه در این شهرستان کانون آتش‌سوزی بود، تصریح کرد: نیروهای امدادی و مردم فقط هشت نقطه را توانستند خاموش کنند و نقاط دیگر با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه و نداشتن امکانات در آتش می‌سوزد.

اسلامی افزود: در این راستا دو بار از سوی استان ستاد بحران استانی در سیاهکل تشکیل شد و تدابیر لازم اندیشیده شد و از چندین شهر خودروهای آتش‌نشانی خود را به محل آتش‌سوزی رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز