خبرگزاری کار ایران

پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد:

ترافیک نیمه سنگین در اکثر راه های کشور در پنجمین روز از سال/کاهش 5 درصدی تصادفات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۶۴۰

وضعیت ترافیک در اکثر راه‌های کشور در پنجمین روز از سال نیمه سنگین است و این روند تردد خودرو‌ها در مسیر‌های منتهی به شمال کشور را با کندی روبرو کرده است.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام پلیس راه راهور ناجا، وضعیت ترافیکی در مسیر جنوب به شمال محورکرج-چالوس محدوده ابتدای محور تا تونل شماره ۵ نیمه سنگین و طول محور پرحجم گزارش شده است.

همچنین وضعیت ترافیکی در محدوده‌های جنوب به شمال محور‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه قزوین-رشت محدوده رودبار تا منجیل، رشت به قزوین، زنجان به قزوین و قزوین به کرج پر حجم و روان است و این روند در آزادراه قم – تهران، سلفچگان – قم، محور‌های آزادراه ملک آباد به مشهد، مشهد-چناران و سبزوار به مشهد، باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین محدوده پل استاندارد تا پل فردیس ادامه دارد.

گفتنی است سامانه بارش باران استان‌های آذربایجان غربی وآذربایجان شرقی را در برگرفته و منجر به ترافیک نیمه سنگین در اکثر محور‌ها شده است.

لازم به ذکر است سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

سردار حمیدی، رئیس پلیس راه کشور اظهارداشت: از 24 اسفند تاکنون ترددها نسبت به سال گذشته 10-12 درصد افزایش داشته و نشان از افزایش سفرها نسبت به ایام نوروز سال 96 دارد و امسال5 درصد کاهش تصادفات را شاهد هستیم. عمده ترین علت تصادفات عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی رانندگان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز