خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خبرداد:

جمع آوری معتادان کارتن خواب و متجاهر در ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۵۵۶

در اجرای طرح نوروزی پلیس ساوجبلاغ و در راستای پاکسازی چهره شهر از حضور معتادان کارتن خواب و متجاهر، 81 معتاد جمع آوری و تحویل مراکز مجاز نگهداری معتادان شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه گفت: در ایام تعطیلات نورزی و در راستای پیشگیری و کاهش وقوع جرائم به ویژه سرقت، طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی 97 طرح با هدف جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب در سه مرحله به اجرا درآمد که در مجموع 81 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع آوری و برای طی دوره درمان، تحویل مراکز مجاز بازپروری و نگهداری معتادان شدند.

سرهنگ فضلی علیشاه با اشاره به این که معتادان متجاهر و کارتن خواب عامل مهمی در افزایش وقوع سرقت هستند، افزود: هدف از اجرای این گونه طرح‌ها کاهش وقوع سرقت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، درمان معتادان و بازگرداندن آنها به جامعه، زیباسازی چهره شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: مشارکت و همکاری ارگان ها، سازمان های مردم نهاد و شهروندان، کاهش چشمگیر جرایم که از دغدغه مردم و مسئولان است را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز