خبرگزاری کار ایران

بر اثر بی احتیاطی رانندگان رخ داد؛

9 کشته و مجروح در تصادف زنجیره‌ای در اردبیل/ فوت کودک 13 ماهه

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۵۱۰

تصادف زنجیره‌ای سه خودرو در اردبیل ۹ کشته و مجروح برجای گذاشت.

به گزارش‌ایلنا، سرپرست مرکز مدیریت‌حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: در پی بی‌احتیاطی و تصادف سه دستگاه خودروی سواری در محور کوراییم، سه راهی گورادل اردبیل متأسفانه هشت نفر مصدوم شده و یک کودک ۱۳ماهه فوت کرد.

فرهاد غیبتی با ابراز تأسف از این حادثه افزود: پس از اعلام گزارش مردمی، مأمورین امدادی اورژانس به محل اعزام و بلافاصله، مصدومان و کودک فوت شده را با دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل اعزام کردند.

وی ادامه داد: در حادثه دیگری به دلیل سقوط یک دستگاه پراید از بالای کوه یک زن ۴۵ ساله جان‌باخته و چهار تن دیگر نیز مصدوم شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان تأکید کرد: در حوادث جاده‌ای تلاش اورژانس حضور به‌موقع برای نجات جان مصدومان است.

غیبتی اضافه کرد: در برخی مواقع مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس در روند انجام کار اختلال ایجاد می‌کند که انتظار می‌رود شهروندان اورژانس را در انجام مأموریت‌ها یاری کنند.

وی افزود: در یک هفته گذشته  ۳۵ درصد تماس‌ها مزاحمت تلفنی بوده و برای ۳۲ مورد نیز آمبولانس اورژانس اعزام شده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان متذکر شد: این معضل نیازمند فرهنگ‌سازی است و با وجود تماس‌های مزاحم زمان حضور اورژانس در صحنه حوادث جاده‌ای کمتر از میانگین کشوری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز