خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی تشریح کرد:

علت 80 درصد از تصادفات جاده‌ای/جلوگیری از رانندگی افراد حادثه‌ساز/ اجرای طرح آتش‌سرد برای رانندگان

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۱۹۶

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی عامل 80 درصد از تصادفات جاده‌ای را ناشی از بی‌توجهی به جلو، سرعت و سبقت غیرمجاز عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، سردار تقی‌مهری رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی در اصفهان با اشاره به اینکه 80 درصد از تصادفات جاده ای از 24 اسفند سال گذشته تا امروز بی‌توجهی به جلو، سبقت و سرعت غیرمجاز بوده است، گفت: 60 درصد از تصادفات در 30 کیلومتری شهرها به دلیل بی‌توجهی به قوانین رخ می دهد.

مهری افزود: نیروهای انتظامی ، خدماتی و امدادی از 25 اسفند تا 15 فروردین با 5 هزار نیروی کمکی و هزار و 200 خودرو در سراسر کشور آماده کمک و خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی گفت: قرار گرفتن اصفهان در مسیر کریدور شمال - جنوب موجب تردد حجم زیادی از خودروی مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی این استان شده و براین اساس 30 ایستگاه سلامت برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی آماده شده است.

سردار مهری افزود: با توجه به اینکه بیشتر تصادفات بی‌توجهی به جلو، خستگی و خواب آلودگی است نقاط حادثه خیز در این استان آشکار و طرح آتش سرد برای هوشیاری رانندگان انجام شده است.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: از رانندگی کسانی که دارای سابقه در حوادث خطرناک و حادثه ساز در جاده‌ها هستند جلوگیری می شود.

وی وضع جاده های شهرهای زیارتی و ساحتی را پرحجم دانست و افزود: محورهای کرج به چالوس، هراز و محور رشت به قزوین و بلعکس پرتردد است.

وی گفت: در دو روز گذشته سفرها 8 درصد افزایش و حوادث رانندگی کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز