خبرگزاری کار ایران

سعید زرندی مطرح کرد:

تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام/استفاده از بانوان با استعداد در پست‌های مدیریتی پیام

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۸۳۲

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه با پول دولت نمی توان کاری کرد گفت:فرایند سرمایه گذاری در پیام را را از 60 گام به 20 گام رساندیم و رویه های اشتباهی را که داشتیم اصلاح کردیم.

به گزارش ایلنا از کرج، سعید زرندی شامگاه امروز در جلسه با مدیران این شرکت اظهار داشت: در پیام سعی کردیم شرایطی فراهم کنیم تا سرمایه‌‌گذاران داخلی و خارجی با خیال راحت و فراغ بال در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور پیدا کنند.

زرندی با اشاره به این مطلب افزود: باید قبول کنیم با مشارکت بخش خصوصی است که پویایی اقتصادی شکل می گیرد و در واقع  با پول دولت نمی‌توان کاری کرد.

وی افزود: با علم به این مسئله فراخوان‌های مشارکت متعددی دادیم و برای راحتی سرمایه‌گذاران، فرایندهای سرمایه‌گذاری را ساده‌سازی کردیم و در این راستا فرایند سرمایه‌گذاری را از 60 گام به 20 گام رساندیم و رویه های اشتباهی را که داشتیم اصلاح کردیم. با اصلاحاتی که به وجود آوردیم در یک‌سال گذشته توانستیم حدود 70 سرمایه گذار در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام جذب کردیم.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، برنامه محور بودن را از مهمترین ویژگی‌های تیم مدیریتی پیام دانست و گفت از همان ابتدای فعالیت سعی کردیم تا با ارائه برنامه در یک‌بازه زمان‌بندی شده به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنیم.

وی اذعان کرد: همان‌طور که پرنده در یک جای امن لانه‌سازی می‌کند سرمایه‌گذار نیز دنبال جای امن و راحت برای سرمایه‌گذاری است. ما در پیام سعی کردیم شرایطی فراهم کنیم تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی با خیال راحت و فراغ بال در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور پیدا کرده و اقدام به فعالیت کند.

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با تبریک تولد حضرت فاطمه(س)گفت: از دیدگاه قرآن تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد و در جای جای قرآن خداوند زن و مرد را کنار هم آورده است.

وی افزود: بنده نیز خودم به تمایزات بین زن و مرد اعتقادی ندارم زیرا وقتی روی تمایزات تاکید داشته باشند و بانوان بر این اصرار داشته باشند خود به خود این شرایط بر آنها تحمیل می‌شود ولی عقیده دارم وقتی در شرایط عادلانه زن و مرد فعالیت می‌کنند قطعا هر فردی که توانمند باشد قابلیت‌ها و توانمندی‌هایش شکوفا می‌شود.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود : جنس کارهای شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با سایر ارگان ها تفاوت زیادی دارد و استعدادهای بانوان در این کارها در سمت های مدیریتی بروز و ظهور پیدا نکرده که امیدوارم شاهد مدیران زن در بخش های مختلف مدیریتی منطقه نیز باشیم.

زرندی یادآور شد: رویکرد مجموعه دولت و وزارتخانه هم بر این قرار گرفته تا از ظرفیت بانوان در شرکت استفاده شود و در شرایط جدید که با یک تحول جدی در مجموعه پیام مواجه هستیم قطعا به حضور بانوان با استعداد در زمینه‌های مختلف نیاز داریم .

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام بیان داشت: قطعا اگر میان همکاران زن فردی که دارای پتانسیل و توانمندی باشد در حوزه‌های مدیریتی از وی استفاده خواهیم کرد زیرا در عرصه توانمندی‌ها، فارغ از جنسیت، فردی که قابیلت بهتری داشته باشد فضا برای فعالیت او مهیا است .

در پایان مراسم از بانوان حاضر در این جلسه با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.  

تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام/استفاده از بانوان با استعداد در پست‌های مدیریتی پیام

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز