خبرگزاری کار ایران

در روزهای پنجشنبه و جمعه رخ می‌دهد؛

هشدار استانداری اردبیل در مورد وزش تندباد 100 کیلومتری

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۴۱

سرپرست مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: شهروندان استان اردبیل بدلیل وزش باد شدید با سرعت ١٠٠ کیلومتر در ساعت روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از استقرار در مسیرهای پر خطر خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، مسعود امامی یگانه در جمع خبرنگاران گفت: شهروندان استان اردبیل بدلیل وزش باد شدید با سرعت ١٠٠ کیلومتر در ساعت روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از استقرار در مسیرهای پر خطر خودداری کنند.

وی افزود: بر اساس اعلام هواشناسی اردبیل در این 2 روز وزش باد شدید در مناطق مختلف استان پیش بینی شده و احتمال بروز خسارت در اثر این تندباد وجود دارد.

وی اضافه کرد: وزش تندباد در شهرستان های اردبیل ، مشگین شهر ، نیر ، سرعین ، نمین ، گرمی ، پارس آباد و بیله سوار پیش بینی شده و شورای هماهنگی مدیریت بحران به دستگاه های ذی ربط اعلام آماده باش کرده تا از خسارت های وارده در اثر وزش تندباد جلوگیری شود.

امامی بیان کرد: تقویت حفاظ گلخانه های استان ، کنترل و بازدید بادشکن اطراف مزارع ، حفاظت از کندوهای زنبور عسل ، حفاظت از تجهیزات آبیاری ، حفاظت از تاسیسات عمومی شهر و بازدید از تابلوهای بزرگ سطح شهر از جمله مواردی است که باید احتیاط لازم برای جلوگیری از خسارت های احتمالی رعایت شود. 

سرپرست مدیریت بحران استانداری اردبیل همچنین از شهروندان خواست از توقف در مسیرهای خطرناک، توقف در مسیر ساختمان ها و دیوارهای نیمه کاره و فرسوده ، درختان کهنسال و رودخانه ها در هنگام وزش باد خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز