خبرگزاری کار ایران

عباس زارع در جلسه شورای شهر کرج:

منفصل شدن فردیس، بدون مطالعه انجام شد/ نگذارید جدا شدن بخش دیگری از کرج،تکرار شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۴۸۲

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج از احتمال جدا شدن بخش دیگری از کرج، هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس زارع، امروز در نطق پیش از دستور چهل و هفتمین جلسه شورای شهر کرج با هشدار از احتمال جدایی بخشی از شهر کرج، اظهار داشت: مواردی به گوش می رسد که فرمانداری فردیس درصدد منفصل کردن قسمت‌هایی از شهر کرج و الحاق آن به فردیس است.

وی ادامه داد: این پیشنهاد موجب نگرانی مردم در محله هایی همچون سرحدآباد، کوی بنفشه، حسین آباد، کلاک پایین و محلات دیگر شده است در حالی‌که این مناطق همیشه مربوط به کرج  بودند و مردم‌شان هم راضی نیستند به فردیس متصل شوند.

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج، خاطرنشان کرد: لازم است قبل از اجرای این اقدام، شورا این موضوع را پیگیری کند لذا استاندار و فرمانداران فردیس و کرج، عواقب این اقدام را با مطالعات بیشتر بررسی کنند.

زارع همچنین از احتمال تبدیل شدن کمالشهر به شهرستان و الحاق مهرشهر به آن، خبر داد و گفت: این موضوع یکی دیگر از نگرانی های شورا است. با توجه به اینکه خدمات شهری کمالشهر، مشکین دشت از طرف شهرداری کرج، دنبال می شود بنابراین این تقسیم بندی‌ها نه تنها هیچ فایده ای ندارد بلکه در حوزه محیط زیست با تهدید روبرو خواهد بود و لازم است با مطالعه بیشتر، پیگیری شود.

عضو شورای شهر کرج، یادآور شد: اطلاع دارم شهرستان فردیس بدون مطالعه از کرج جدا شد و نباید قبول کنیم برای دیگر محلات کرج که جزو لاینفک کرج هستند، این اتفاق، تکرار شود.

زارع به مشکلات شهرک اصلاح بذر اشاره کرد و گفت: این شهرک با اصالت 50 تا 60 سال، برندی برای شهر کرج است. قسمتی از اراضی واگذار شده و تعداد قابل توجهی ساکن دارد و معمولا شهرداری خدمات خود را با منت ارائه می کند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مشکل مردم در این منطقه، اسناد حقوقی این شهرک است که شهرداری لازم است با همکاری شهرداری، این موضوع حل شود.

زارع به مشکلات خدمات شهری این منطقه اشاره کرد و گفت: دومین مشکل، تامین خدمات است که هیچ امکانات رفاهی خوبی، انجام نشده. آسفالت معابر، وضعیت مناسبی ندارد. 

عضو شورای شهر کرج، ادامه داد: پل عابر پیاده قرار بود در جاده محمدشهر نصب شود و متاسفانه در دوره قبل با بد‌سلیقگی، محل پل، جابجا شد که باید پیگیری شود. همچنین از معاونت شهرسازی درخواست می‌کنم این محدوده در طرح تفضیلی قرار گیرد. در رابطه با میدان میوه و تره بار و ترافیک متاثر از آن در آینده مردم با مشکلات بیشتر تردد، روبرو خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز