خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایلنا:

طرح درگیری بر سر جعبه سیاه موجب نگرانی شد/ برخی می‌خواستند کار را به نام خودشان تمام کنند

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۳۰۷

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصاحبه یکی از نمایندگان مجلس درباره جعبه سیاه هواپیمای یاسوج گفت: متاسفانه مصاحبه یکی از نمایندگان مجلس سبب برخی نگرانی‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه خانواده‌های داغدار این سانحه شده است.

عزیز فیلی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: دقایقی پیش مصاحبه‌ای با عنوان درگیری بر سر جعبه سیاه هواپیمای یاسوج به نقل از یکی از نمایندگان مجلس در فضای رسانه‌ای منتشر شد که موجب نگرانی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه خانواده‌های عزادار سانحه هوایی یاسوج شده است.

وی با بیان اینکه گروه‌هایی از جمله کوهنوردان بومی، جمعیت هلال احمر، سپاه پاسداران و نیروهای ارتش تلاش کردند جعبه سیاه هواپیمای یاسوج در محل سقوط این هواپیما در ارتفاعات دنا پیدا شود، اظهار داشت: این جعبه سیاه توسط کوهنوردان بومی غیردولتی پیدا شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما متاسفانه برخی دستگاه‌های دیگر که این جعبه سیاه را پیدا نکرده بودند در تلاش بودند که جعبه سیاه را از کوهنوردان بومی غیردولتی گرفته و اعلام کنند که جعبه سیاه توسط آنها پیدا شده است.

فیلی با انتقاد از چنین شیوه‌ای خاطرنشان کرد: جعبه سیاه توسط کوهنوردان بومی غیردولتی شناسایی و بعد از اتفاقاتی که در این بین افتاد آنان جعبه سیاه را به دستگاه‌های دیگر ندادند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از اینکه نگرانی‌هایی بین آنان پیش آمد دادستانی وارد ماجرا شده و جعبه سیاه توسط کوهنوردان بومی غیردولتی تحویل دستگاه قضایی استان شد.

فیلی با اظهار گله‌مندی خود از مصاحبه این نماینده مجلس و همچنین برخی از دستگاه‌ها در ارتباط با پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای یاسوج اظهار داشت: هیچکدام از ما در این شرایط حق نداریم که مردم استان به ویژه خانواده‌های جان باختگان این سانحه هوایی را نگران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز