خبرگزاری کار ایران

نجفی در جمع مردم ولیان:

نگاه دولت تدبیر و امید رفع مشکلات مردم است/گازرسانی روستایی بدون ابتکار دولت اجرایی نبود

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۲۶۲

استاندار البرز با تاکید بر توسعه ایجاد زیرساخت خدمات روستایی، گفت: اگر ابتکار دولت در استفاده از تبصره قانونی نبود قطعا با مشکلاتی روبرو می‌شدیم.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی ظهر امروز در دهمین سفر خود به شهرستان ساوجبلاغ در جمع مردم روستای ولیان گفت: نظام جمهوری اسلامی براساس گفتمان مردم سالاری شکل گرفته و انقلاب اسلامی متعلق به مردم است لذا تمام خدمات، برای کسب رضایت مردم انجام می شود. 

وی ادامه داد: در تمام دولت ها تلاش شد تا مردم از رفاه و آسایش بیشتری بهره مند شوند اما نباید فراموش کرد در سالهایی درآمد بعضی دولت ها بالا بوده است تا جایی که نفت 100 دلاری در بعضی از سالها به فروش می رسید.

استاندار البرز تصریح کرد: با وجود شرایط و امکانات محدود در دولت تدبیر و امید، تلاش شد تا بیشتر مصارف ناشی از فروش نفت، کاهش پیدا کرده و سهم مصارف از محل درآمدهای عمومی در چارچوب مجلس، محدود شود.

نماینده عالی دولت در استان گفت: در ارتباط با گاز رسانی روستایی نیز اگر ابتکار دولت در استفاده از تبصره قانونی نبود قطعا با مشکلاتی روبرو می شدیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نگاه دولت تدبیر و امید و شخص اول دولت نیز رفع مشکلات مردم است؛ افزود: در ارتباط با آب، گاز، بنیاد مسکن و خدمات شهری و روستایی اقدامات موثری در استان و شهرستانها در حال انجام است.

نجفی گفت: بنا را بر این گذاشته ایم که شهرستان ساوجبلاغ سال 97 در گاز رسانی به عنوان یکی از شهرستان های سبز، معرفی شود.

استاندار ضمن تاکید بر کمک و هدایت سرمایه گذاران به سمت تولید، تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های خدماتی در روستاها موجب رونق اشتغالزایی و مهاجرت معکوس خواهد شد.

نجفی در ادامه با اشاره به آمار 6 ماهه اشتغال در استان خاطرنشان کرد: در این مدت  47 هزار و 330 شغل در استان ایجاد شده و ساوجبلاغ سهم خوبی در این بخش دارد.

استاندار در ادامه با اشاره به اینکه نگاه مقام معظم رهبری پویایی اقتصاد و رونق شهرها و روستاها است؛ افزود: امید می رود با برنامه ریزی خوب و دقیق در سالهای آتی شاهد نبوغ استعدادهای خفته در شهرستان باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه مردم همیشه نقش اصلی را دارند از نگاه گرم مردم که بهترین پشتوانه خدمت برای مسئولان است قدردانی کرد و گفت: تلاش می کنیم این فرصت ها از دست نرود و تاکید دارم همه مدیران در حوزه های اجرایی و بخشی از این فرصت بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز