خبرگزاری کار ایران

صمد یوسفی‌اصل:

کانون کارآفرینان استان زنجان یک مجموعه عملیاتی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۰۷۶

رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان با بیان اینکه این کانون یک مجموعه عملیاتی است، گفت: این مجموعه متشکل از کسانی بوده که به صورت عملیاتی کارآفرینی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، صمد یوسفی‌اصل در نشست مشترک شهردار و رئیس شورای‌شهر زنجان با اعضای هیأت‌مدیره کانون کارآفرینان استان زنجان و بازدید از واحدهای کسب و کار پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه اظهار کرد: اگر مقرر به انجام اقدامی موثر در زنجان است، این مهم به دست خود مردم زنجان رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه کانون کارآفرینان استان زنجان یک مجموعه عملیاتی است، تصریح کرد: این مجموعه متشکل از کسانی بوده که به صورت عملیاتی کارآفرینی کرده‌اند.

رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس آمار در دو سال گذشته حجم سرمایه‌گذاری صنعتی در استان زنجان 5 هزار میلیارد تومان بوده، ابراز کرد: مردم نیز در حدود همین رقم سرمایه را در بانک‌ها دارند که اگر فرهنگ‌سازی شود تا سرمایه مردم وارد صنعت و ... شود، مشکلات زنجانی‌های به دست خود مردم زنجان حل خواهد شد.

یوسفی‌اصل با بیان اینکه کانون کارآفرینان آمادگی برگزاری همایشی برای تبیین موضوع مذکور را برای مردم داریم، خاطرنشان کرد: کانون کارآفرینان آشنایی با کارآفرینان برتر کشوری را برای علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب و کار آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا کانون کارآفرینان استان زنجان از کارآفرینان برتر کشوری دعوت کرده و آنها را به زنجان آورده و از تجربیات آنها برای علاقه‌مندان استفاده می‌کند.

رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان با تاکید بر اینکه صداوسیما در بحث فرهنگ‌سازی تاثیرگذاری بالایی دارد، اظهار کرد: اما باید دید جایگاه این رسانه در بحث اشتغال چگونه بوده است؟

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان سه ساختمان مرکز رشد دارد، تصریح کرد: ساختمان مرکزی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی، یک ساختمان در انصاریه زنجان و یک ساختمان نوساز دیگر این سه مجموعه را تشکیل داده و برنامه‌های مرکز در آنها پیگیری می‌شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز