خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور کرمانشاه مطرح کرد:

ضرورت چاره‌اندیشی مسئولان برای حل مشکل ترافیک خیابان شهید جعفری کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۹۲۷

رئیس‌پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه ترافیک در خیابان شهید جعفری کرمانشاه سنگین و پرحجم است، گفت: جلوگیری از افزایش ترافیک و کاهش ترافیک این خیابان نیاز به چاره اندیشی مسئولان شهرداری دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "فضل الله شیری" ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: صدور مجوزهای تجاری بی‌حساب و کتاب بدون در نظر گرفتن سطح سرویس خیابان شهید جعفری، موجب شده که بازار جدیدی در این خیابان، در حال شکل گیری باشد. 

وی با تاکید بر اینکه مشکلات ترافیکی و ناهماهنگی طرح‌های ترافیکی از ساخت و ساز شهری دامن‌ گیر سازمان‌ها و مردم می‌شود، گفت: حل معضل ترافیک مطالبه مردم است. 

رئیس پلیس راه با اشاره به تجارب دنیا در حل معضل ترافیک و ساخت مجتمع‌های پرتجمع درمانی، آموزشی و تجاری گفت: باید شرایطی فراهم شود تا مجتمع‌های بزرگ تجاری و رفاهی در حاشیه شهرها ساخته شوند. 

سرهنگ شیری با اشاره به ساخت یک مجتمع تجاری مثلا در طول خیابان و میدان ایت الله کاشانی و طول خیابان مدرس که برخلاف ضوابط شهرسازی ساخته شده است، گفت: این مجتمع‌ها نمونه‌هایی ساخت و ساز بدون ضوابط ترافیکی هستند. 

وی بیان کرد: این مشکلات درحالی به وجود می‌آیند که 20 سال از تدوین قانون مقررات ملی‌ساختمان می‌گذرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز