خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

امروز هیچ بالگردی در دنا به پرواز درنیامد/ پیکرها به پایین منتقل نشد/ بررسی راهکارهای جدید برای انتقال اجساد

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۰۹

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز هیچ کدام از بالگردهای جستجوگر برای حضور در محل سقوط هواپیمای مسافربری یاسوج در ارتفاعات دنا به پرواز درنیامد و شرایط جوی به گونه‌ای است که امکان را به بالگردها نمی‌دهد.

سیدعلی وفایی مقدم در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج، با تشریح وضعیت جوی حاکم بر محل سقوط هواپیمایی یاسوج در ارتفاعات دنا اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی موجود نمی‌توانیم اجازه دهیم که بالگردها در محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج به پرواز درآیند زیرا که در صورت پرواز احتمال بروز هر حادثه وجود دارد.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها برای پیدا کردن پیکر مسافران هواپیمای تهران – یاسوج در محل سقوط این هواپیما ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی جوی هیچ کدام از پیکرها امروز به پایین انتقال داده نشده است.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز عصر قرار است جلسه‌ای با حضور مسئولان استان‌های شرکت کننده در حادثه سقوط هواپیما در فرمانداری دنا برگزار تا بتوانیم راهکارهای جدیدی را برای سرعت‌بخشی به انتقال اجساد پیکرها تعریف کنیم.

وفایی مقدم گفت: واقعیت امر این است شرایط جوی به گونه‌ای نیست که بتوانیم برای انتقال پیکرها سرعت زیادی به خرج دهیم و باید تمامی نکات ایمنی برای نیروهای امدادگر در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد که امروز هیچ کدام از پیکرهای مسافران جان باخته در سانحه سقوط هواپیمای یاسوج به پایین انتقال داده نشده است و باید منتظر مساعد شدن وضعیت جوی در ارتفاعات دنا باشیم.

وی از تمامی نیروهای امدادی و مردمی خواست بدون هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط اقدام به حضور در محل سقوط هواپیما نکنند و هماهنگی‌های لازم را قبل از هرگونه حضور در منطقه به عمل بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز