خبرگزاری کار ایران

در هفته منابع طبیعی؛

7500 اصله نهال در فیروزکوه توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۲۵۷

رئیس اداره منابع صبیعی و آبخیزداری فیروزکوه گفت: همزمان با فرارسیدن هفته منابع طبیعی و آبخیزداری (15 تا 21 اسفند) 7500 اصله نهال به صورت رایگان در این شهرستان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید جویباری افزود: نهال‌ها شامل گونه‌های کاج، سرو، زبان گنجشک، صنوبر و... است که به مناسبت هفته منابع طبیعی در مکان های مختلف این شهرستان توزیع و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی این هفته را فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر افکار عمومی با منابع طبیعی و ترویج فرهنگ حفاظت از این منابع برشمرد و تصریح کرد: با هدف فرهنگ‌سازی منابع طبیعی برنامه‌های متعددی با محوریت مشارکت دستگاه‌ها و حضور پررنگ مردم در سطح شهرستان در نظر گرفته شده که اجرای عملیات بیولوژیکی شامل کاشت نهال و اقدامات کپه‌کاری و بذرکاری در حوزه‌های آبخیز این شهرستان با حضور گروه‌های مردمی، دوستداران طبیعت، مسئولان و اعضای نهضت سبز از جمله این برنامه‌ها است.

این مقام مسئول اضافه کرد: برگزاری گردهمایی شورای حفظ حقوق بیت‌المال در روز منابع طبیعی، حفاظت و قانون، نهال کاری با همکاری شهرداری فیروزکوه، کاشت نهال در شهرک‌های صنعتی و حاشیه روستاها و مراسم نهال کاری در منطقه جنگل کاری سنگلی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت این هفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز