خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تحویل اجساد جان‌باختگان هواپیما کذب است/ بقایای جزیی را تحویل گرفتیم/ سالم بودن برخی پیکرها را تایید نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۶۶۱

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که هیچ پیکری از مسافران هواپیمایی تهران _ یاسوج تاکنون به پزشکی قانونی این استان تحویل داده نشده و اخبار منتشره مبنی بر تحویل دادن هفت پیکر از این مسافران به پزشکی قانونی کذب محض است.

کامروز امینی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: بقایایی جزیی به همراه برخی متعلقات مسافران هواپیمای یاسوج روز گذشته به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شده که نمی تواند کمکی برای شناسایی صاحبان اجساد مسافران هواپیما باشد.

وی با تاکید برتکذیب انتقال هفت پیکر مسافران هواپیمایی یاسوج به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: انتقال هفت پیکر به پزشکی قانونی این استان صحت ندارد و آن را قویا تکدیب می کنم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بقایای جزیی تحویل پزشکی قانونی این استان شده که نمی‌توان نام پیکر را بر آن گذاشت.

امینی با بیان اینکه برای ما معلوم نیست که این بقایا برای چندنفر از مسافران هواپیمایی تهران- یاسوج است، تصریح کرد: آزمایشات و بررسی های مرتبط انجام‌ گرفته اما بقایای انتقال داده شده به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد پراکنده است و نمی‌توان از حالا گفت برای کدام و یا چند مسافر است.
 
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بقایای انتقال داده شده اکنون هیچ کمکی به شناسایی نهایی اجساد مسافران نمی کند و باید منتظر روزهای آینده و انتقال سایر بقایا باشیم.
 
امینی با تاکید براینکه این بقایا به مقداری نیست که قابلیت شناسایی اجساد مسافران باشد، خاطرنشان کرد: این بقایا را نمی توان تحویل خانواده های مسافران هم داد.
 
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید بقیه بقایای اجساد مسافران هواپیمای تهران _ یاسوج به پزشکی قانونی استان انتقال داده شود تا بتوان بررسی ها را بطور کامل انجام داد و یا اجساد را در اختیار خانواده ها قرار دهیم.
 
امینی در پاسخ به این سئوال که آیا امکان سالم بودن اجساد در این سانحه وجود دارد و یا اینکه به شما گزارش شده است یا خیر؟ تصریح کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر سالم بودن جسد یا اجسادی به ما گزارش نشده و اخبار منتشر شده مبنی بر سالم بودن اجساد برخی از مسافران را موثق نمی دانم.
 
وی گفت: اطلاعات سالم بودن برخی از اجساد هواپیمای یاسوج موثق نبوده و ما هم اطلاعی از این موضوع تاکنون نداریم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز