خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته سلامت مردان انجام می شود

غربالگری بیماری های غیرواگیر مردان در یزد

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۲۰۹

رئیس مرکز بهداشت شهرستان یزد با اشاره به اینکه هفته اول اسفند ماه هفته سلامت مردان نام دارد؛ گفت: در این هفته دو برنامه با هدف فرهنگ سازی ،آموزش، تشخیص و درمان بیماریهای مردان در مراکز ، پایگاهها و خانه های سلامت سراسر استان اجرا می شود .

به گزارش ایلنا؛ اعلائی افزود: غربالگری سرطانها،بیماریهای قلبی و عروقی، بیماریهای متابولیک مثل دیابت و تمامی بیماریهای غیر واگیر و ارائه بسته های 11 گانه خدمات سلامت مردان به صورت رایگان در مراکز و پایگاهها و خانه های  سلامت دو برنامه ای است که در این هفته برای سلامت مردان انجام می شود.

وی همچنین در این نشست از واکسینه شدن 10 هزار کو دک زیر 5 سال اتباع خارجی در مقابل بیماری فلج اطفال خبر داد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان یزد گفت: با توجه به همجواری کشور ایران با کشورهای پاکستان و افغانستان و ترددهای غیر مجاز، امکان انتقال ویروس وحشی فلج اطفال وجود دارد که با اجرای برنامه واکسیناسیون تکمیلی  فلج اطفال در استان یزد این بیماری ریشه کن می شود.

اعلایی  افزود: مرحله اول طرح واکسیناسیون از 5 تا 15 اسفندماه سال جاری  و مرحله دوم 18 تا 28 فروردین ماه سال آینده انجام می شود.

 این طرح به صورت رایگان و خانه به خانه ویژه  همه کودکان زیر 5 سال انجام می شود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز