خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل مطرح کرد ؛

ضرورت توسعه زیرساخت های گردشگری استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۰۸۹

استاندار اردبیل به ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در جلسه بررسی طرح‌های اشتغال فراگیر حوزه گردشگری اردبیل  با بیان اینکه دولت اهتمام جدی برای اشتغال زایی و رونق تولید دارد، اضافه کرد: از جمله طرح های در دست اجرا طرح اشتغال فراگیر است که می تواند منجر به رونق بخش تولید و سرمایه گذاری شود.

بهنام‌جو با تاکید به ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان، اضافه کرد: رفع مشکلات دریافت تسهیلات توسعه زیرساخت‌ها نیز به طور جدی  دنبال می شود.

وی افزود: در بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، مشکلاتی از جمله  ناتوانی در تدوین صورت های مالی که مورد تاکید بانک ها است، مشاهده می شود که برای رفع آن ضروری است معاونت امور اقتصادی استانداری چند تیم منسجم را شکل داده و این افراد نسبت به تهیه صورت های مالی اقدام کنند.

کریم حاجی زاده  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز به تصویب 67 سرمایه گذاری زیرساخت های گردشگری در حوزه اشتغال فراگیر اشاره کرد.

حاجی زاده با بیان اینکه شش طرح از این تعداد به دلایل مختلف از جمله ناتوانی در تامین مدارک رد شده است، ادامه داد: 61 طرح باقی مانده که برخی در دریافت تسهیلات دچار مشکل شده‌اند.

وی تاکید کرد: با توجه به تاثیر این طرح‌ها در توسعه گردشگری استان ضروری است موانع دریافت تسهیلات بررسی شده و سرمایه گذاران مورد حمایت قرار گیرند.

در این جلسه مشکلات پروژه‌های مجتمع آخار باخار، بازسازی حمام یعقوبیه، توسعه شهربازی الماس شهر، توسعه مهمان پذیر در محله پیرعبدالملک، احداث قصر چوبی در منطقه نمونه ازنا و خلخال و احداث هتل اورانوس مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز