خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

انهدام باند بزرگ سارقان مسلح در لرستان / 3 نفر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۶۳۲

فرمانده انتظامی استان لرستان از انهدام باند سارقان مسلح در این استان توسط عوامل انتظامی خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار حاجی محمد مهدیان در تشریح این خبر اظهار داشت: حدود ۲۰ روز پیش گزارشی آمد که در محور هرسین به دلفان ۴ نفر مسلح، ۴.۵ کیلو طلا از یک فروشنده از استان‌های همجوار سرقت کرده‌اند که در نهایت سریعا تور پلیس برای دستگیری سارقان در استان گسترده شد.
 
وی با بیان اینکه تیم ویژه و مجربی از پلیس آگاهی لرستان به محل اعزام و در کمترین فرصت سارق شناسایی شد، تصریح کرد: در کمتر از ۲۴ ساعت سه نفر از متهمین شناسایی و دستگیر شدند و خودروی مخفی شده در یکی از روستاها کشف و توقیف شد.
 
فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که تعدادی از متهمین در استان و یکی از استان‌های همجوار مخفی شده‌اند که با شناسایی محل مخفی شدن آنها، ۶ نفر دیگر دستگیر شد، افزود: این باند ۶ قبضه اسلحه جنگی، دو نارنجک و وسایل سرقت مسلحانه داشتند که همه آنها کشف و توقیف شد.
 
سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه یک کیلو از طلاهای سرقتی و ۱۰۰ عدد سکه از سارقان کشف شده است، ادامه داد: در نهایت با تلاش ماموران انتظامی لرستان باند بزرگی که در لرستان و استان‌های همجوار فعالیت می‌کرد، منهدم شد.
 
وی خاطرنشان کرد: به سارقان هشدار می‌دهیم که در لرستان جای امنی برای سرقت و هنجارشکنی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز