خبرگزاری کار ایران

حجتی در استان البرز:

به زودی سرآمد منطقه خواهیم بود/ واحدهای تولیدی بخش واکسن در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشتند

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۹۴۸

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولید کنندگان داخلی با اشراف به ظرفیت‌ها درصدد رشد محصولات دانش بنیان باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود حجتی، عصر امروز، بعد از مراسم رونمایی از محصولات واکسن دامی و انسانی در استان البرز، اظهار داشت: فعالیت شرکت پرسیس ژن قابل تقدیر است چراکه محصولات مهم دامی و انسانی تولید می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم شایسته خدمات ویژه در حوزه‌های مختلف هستند و با توجه به اینکا ظرفیت توانمندی های بسیاری وجود دارد لذا این موضوع مستلزم باور ملی است که در زمینه های گوناگون به این حقیقت پی ببریم.

وزیر جهاد کشاورزی، گفت: باید با اشراف کامل به ظرفیت‌ها درصدد رشد و توسعه و ارتقا محصولات دانش بنیان بوده و سرآمد ملت‌های جهان باشیم و براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در آینده نزدیک سرآمد منطقه خواهیم بود.

وی با اشاره به مشکلات و برخی نارسایی ها در تامین نیاز تولیدکنندگان کشور، گفت: می‌توان با تلاش و فراهم کردن تسهیلات، مشکلات را رفع کنیم و در رونق تولید مشارکت کنیم.

حجتی با اشاره به سابقه طولانی تولید محصولات دارویی واکسن‌های انسانی، خاطرنشان کرد: بخشی از نیازهای کشور توسط محصولات تولیدی این واحد تامین می‌شود. واحدهای تولیدی داخل از جمله در بخش واکسن کشور طی سال‌های اخیر رشد قابل توجهی دارد اما بخشی از نیاز کشور در این زمینه از خارج کشور تامین می‌شود که با تلاش و حمایت بیشتر می‌توان از وابستگی، خارج شد.

وی گفت: توانمندی تولید واکسن یکی از ابزار مورد نیازی است که توسط متخصصان جوان ایرانی از جمله در حوزه تولید واکسن، انجام می‌شود و با توجه به کیفیت محصولات داخلی، می‌توان در بازار بین المللی حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز