خبرگزاری کار ایران

علی رحمتی خبر داد:

رهاسازی بیش از 2 هزار خودروی گرفتار شده در برف

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۸۶۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل گفت : از ابتدای زمستان تاکنون راهداران سخت کوش توانسته اند بیش از 2 هزارو 100 خودروی گرفتار شده در برف را رهاسازی کنند.

​به گزارش ایلنا، علی رحمتی در بازدید از عملیات برف روبی محور اردبیل ، نیر و سه راهی سرعین با بیان اینکه از ابتدای بارش اخیر سه هزار کیلومتر باند برف روبی شده در جمع خبرنگاران گفت: با وجود تداوم بارش برف و خیس و لغزنده بودن محورها، تمامی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی باز است.

وی از امدادرسانی به ۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف شب گذشته خبر داد و تصریح کرد: ۱۲۰ اکیپ با ۴۲۰ نفر نیروی انسانی و ۲۶۰ دستگاه ماشین آلات در جاده‌های استان مستقر هستند و با روحیه جهادی و انقلابی در سرمای سرد و سخت زمستان با افتخار به مردم شریف خدمت می کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت: در خصوص مسدود بودن راه‌های روستایی فعلا گزارشی دریافت نشده و با این وجود نیروهای راهداری در محورهای مواصلاتی جهت برف روبی و بازگشایی مشغول به کار هستند و آماده خدمت رسانی به مردم می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـــل افزود: از اول زمستان تاکنون 9 هزارتن شن و نمک برای برف روبی بیش از 81 هزار کیلومتر باند در استان استفاده شده است.

وی به تداوم نمک پاشی و برف روبی در محورها اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود رانندگان نیز با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین در محورها تردد کنند و در محورهای کوهستانی نیز حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز