خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور در راهپیمایی۲۲ بهمن خرم آباد:

پیام مردم؛ تجدید بیعت با اسلام، نظام و رهبر انقلاب بود/فساد در نظام اسلامی غیرقابل قبول است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۶۰۱

دادستان کل کشور گفت: پیام راهپیمایی22 بهمـن؛ تجدید عهد و بیعت با اسلام، قـرآن، نظام و رهبر مقتدر انقلاب بود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین منتظری امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در خرم آباد با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز ، جاری کردن خون تازه بر پیکر انقلاب اسلامی است، گفت: آمریکای متجاوز، صهیونیسم خونخوار و عده معددی که با ساز دشمن می‌رقصند و با بهانه‌های مختلف اغتشاش می‌کنند، بدانند که هرگز اجازه دخالت و سلطه‌گری مجدد و غارتگری را به آنها نمی دهیم و تا پای جان در برابر دشمن ایستاده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه نعمت اسلام، ولایت و نظام اسلامی، آزمایشی الهی است و جمهوریت و اسلامیت دو مفهوم در هم تنیده است که در صورت نبود یکی از آنها انحراف حاصل می شود، افزود: با وجود برخی مشکلات در کشور به لحاظ اقتصادی و اجتماعی، انتظار می‌رود مسئولان و مقامات کشور با الگوگیری از امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، زندگی خود را همطراز با مردم قرار دهند .

دادستان کل کشور با تاکید بر عزم قوه قضاییه برای مبارزه قاطعانه با فساد، گفت : براساس آیات قرآن و تاکید مسئولان کشور، فساد در نظام جمهوری اسلامی غیرقابل قبول است و مبارزه با فساد در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد و موکداً در این راه کوتاه نمی آییم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری خطاب به دادستان ها از آنان خواست با جدیت و پشتکار به عنوان مدافعان حقوق مردم به مبارزه با فساد ورود پیدا کنند و هیچ هراسی از طرف زورمداران به خود راه ندهند.

وی همچنین با تاکید بر تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از رخنه فساد و ارتقاء نظارت در این زمینه، استراتژی دشمن را نابودی نظام اسلامی دانست و افزود : دشمنان نظام اسلامی که با شکست از تحریم های ظالمانه و توطئه های گوناگون ناکام مانده اند، درصدد انتقام از ملت ایـران برآمده اند اما هوشیاری و آگاهی مردم می تواند آنها را شکست دهد.

دادستان کل کشور حوادث ماه گذشته را مصداق بارز تغییر راهبرد دشمنان عنوان کرد و با بیان اینکه مردم ایران امروز با حضور خود، پیام مقاومت و ایستادگی را به جهانیان رساند، انتقاد از مسئولان و بیان ضعف ها و اشکالات آنها را حق مردم دانست و بر هوشیاری و حفظ وحدت و یکپارچگی مردم در برابر دشمنان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز