خبرگزاری کار ایران

در قطعنامه راهپیمایی۲۲ بهمن اردبیل تاکید شد:

اعلام خشم و نفرت از بدعهدی‌های آمریکا/ لزوم تامین زندگی کریمانه مردم از سوی مسئولان

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۷۰

شرکت کنندگان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در اردبیل با صدور قطعنامه‌ای در هفت بند مواضع خود را در حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، راهپیمایان در این قطعنامه با تجدید بعیت با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تبعیت از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را رمز موفقیت و تضمین پیش روندگی انقلاب اسلامی دانسته و بر پایبندی و اعتقاد به اصل ماندگار و مترقی ولایت فقیه به عنوان مبنای اساسی عزت و اقتدار ایران اسلامی تاکید کردند.

اردبیلی های انقلابی بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از موفقیت‌های جوانان مومن و متخصص کشور بخصوص در عرصه علم و فناوری و صنایع بازدارنده دفاعی و موشکی اعلام و ضمن حمایت از دستاورد‌های ارزشی و معنوی نظام اسلامی، بر تداوم عزم مسئولان کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تکامل در مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی تاکید کردند.

راهپیمایان با تاکید بر لزوم تامین زندگی کریمانه مردم و مقابله با موج نفوذ و رخنه دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، خاصه از راه تدبیر فضای مجازی ایمن و شبکه اینترنت ملی، از همه دستگاه‌ها خواستند با مسئولیت پذیری بهبود شرایط اقتصادی، تامین معیشت، اشتغال و رفاه مردم را در اولویت قرار دهند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی آمریکای جنایتکار را همچنان دشمن شماره یک خود دانسته و ضمن ابراز خشم و نفرت از بدعهدی‌های شیطان بزرگ در نقض مفاد توافقنامه هسته‌ای و محکوم کردن مواضع خصمانه برخی مقامات ارشد اروپایی در همراهی با سیاست‌های سلطه طلبانه شیطان بزرگ، از تمام مسئولان و دست اندرکاران نظام اسلامی خواستند با اتخاذ مواضع قاطعانه نسبت به استیفای کامل حقوق و منافع ملی و مقابله به مثل موثر با تحریم‌ها و اقدامات خرابکارانه نظام سلطه، شجاعانه اقدام کنند.

راهپیمایان بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از وحدت و اتحاد جهان اسلام، جنبش‌ها و حرکت‌های اسلامی و آزادیبخش، بخصوص فلسطین و محور مقاومت اعلام کردند.

آنان با تاکید بر لزوم حفظ تمامیت ارضی کشور‌های اسلامی، طرح رذیلانه سردمداران کفر پیشه آمریکای جنایتکار در رسمیت بخشیدن به نقشه شوم انتقال پایتخت رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به بیت المقدس، جنایات وحشیانه رژیم قبیله‌ای آل سعود و هم پیمانان آن در یمن و بحرین را شدیدا محکوم کردند.

در پایان راهپیمایان از همه کسانی که مجاهدانه و خالصانه در تلاش برای خدمت به انقلاب و میهن عزیز قدم بر می‌دارند قدردانی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز