خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

کشف 212 کیلوگرم تریاک در بار خیار/ رشد 200 درصدی موادمخدر در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۱۳۸

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر 212 کیلوگرم تریاک را در بار خیار کشف کردند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: در پی دریافت اخباری‌ مبنی بر قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله موادمخدر از استان‌های شرقی به کرمانشاه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. 

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از اطلاع از موضوع، چتر اطلاعاتی خود را بر قاچاقچیان گسترش دادند و در نهایت خودرو حامل موادمخدر را پس از مدتی تعقیب نامحسوس در شهرستان کرمانشاه متوقف کردند.  

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: ماموران پس از بازرسی از خودرو مورد نظر 212 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را که به شکل ماهرانه‌ای داخل بسته‌های خیار جاسازی شده بود، کشف کردند.  

به گفته سردار امان اللهی تاکنون 3 نفر از اعضای این باند دستگیر شده‌اند و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری دیگر اعضای باند همچنان ادامه دارد. 

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 هزار و500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف شده است که نسبت به سال گذشته بیش از 200 درصد رشد دارد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: در یک هفته گذشته بیش از 257 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در استان کشف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز