خبرگزاری کار ایران

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان خبر داد:

آموزش‌های پیش از ازدواج افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۳۱۱

مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: طبق آئین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی آموزش‌های پیش از ازدواج از ۲ ساعت به ۶ ساعت افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا از کرمان، محبوبه میرزابیگی با اعلام این خبر تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی تربیت مربی حقوقی آموزش پیش از ازدواج با حضور وکلاء و حقوقدانان در کرمان برگزار می‌گردد.

مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: هدف از برگزاری این کارگاه تحقق بخشیدن به سیاست‌های کلی خانواده ابلاغی مقام معظم رهبری که بر ضرورت تحکیم خانواده از طریق آموزش‌های پیش، حین و پس از ازدواج تاکید دارند، است.

وی افزود: براساس آئین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی آموزش‌های پیش از ازدواج که تاکنون ۲ ساعت بود به ۶ ساعت ارتقاء یافته و چهار موضوع آموزش بهداشت و مسائل زناشویی، روانشناسی خانواده، اخلاق و احکام خانواده و حقوق خانواده را با تاکید بر مسائل حقوقی ازدواج و خانواده مانند آثار حقوقی نکاح، باید و نباید‌های حقوق خانواده، اصول اخلاقی که زوجین باید بدانند و قوامیت وتمکین را در بر می‌گیرد.

این مقام قضایی یادآور شد: با برگزاری این کارگاه آموزشی و با احراز صلاحیت مربیان، حقوقدانان نسبت به ارائه آموزش‌ها به افراد در شرف ازدواج اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز