خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

آتش‌سوزی منزل مسکونی در ساوه/ سوختگی 90 درصدی اعضای خانواده

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۶۵۹

رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان ساوه از آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرستان ساوه خبرداد.

محمد رضا برزگر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 8:15 دقیقه صبح امروز آتش سوزی در طبقه دوم منزل مسکونی در شهرک فجر ساوه به سازمان آتش نشانی این شهرستان اطلاع رسانی شد.
 
وی افزود: بلافاصله 2 کد عملیاتی پایگا‌ه‌های شهری یک و دو به محل حادثه اعزام شدند و زن میانسالی که دچار سوختگی زیادی شده بود به پشت در آپارتمان افتاده بود که روند کار نیروهای امدادی را کند کرد چرا که اگر در را می‌شکستند خطر بیشتری برای فرد مصدوم بوجود می‌آمد.

برزگر گفت: با تلاش نیروهای امدادی در باز شد و آتش سوزی توسط این افراد مهار و مصدومین از سوی عوامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه به تکنسین‌های اورژانس تحویل داده شد.
 
رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان ساوه تصریح کرد: در این حادثه یک زن و یک مرد دچار سوختگی90 درصد شدند که پس از اقدامات لازم پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

وی در پایان افزود: در این آتش سوزی منزل مسکونی دچار خسارت جدی شده ولی به منازل دیگر آسیب جدی وارد نشد و علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز