خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ستاد بحران کرمانشاه در گفت و گو با ایلنا:

نیروهای امدادی در حال امدادرسانی به مناطق زلزله زده‌اند / مرزداران ضامن امنیت کشورند

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۴۰۲

مدیرکل ستاد بحران استان کرمانشاه گفت: به دلیل بارندگی برف در مناطق زلزله زده تمامی مسئولان و نیروهای امدادی به صورت آماده‌باش آماده امدادرسانی هستند.

رضا محمودیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بارش برف در بسیاری از مناطق استان کرمانشاه از روز گذشته آغاز شده است و مردم مناطق زلزله زده این استان  را دچار مشکل کرد.

وی افزود: با وجودی که این مردم از برق و وسایل گرمایش مانند هیتر و چراغ والور استفاده می‌کنند ولی باز هم با توجه به شرایط هوای سرد که در منطقه حاکم است این مردم عزیز دچار مشکلاتی هستند.

محمودیان عنوان کرد: به تمامی مردم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اسکان‌های اضطراری، برق، نفت، هیتر و والور به صورت رایگان در اختیارشان قرار گرفته است و بن‌های ارزاق تا دوماه آینده به آنها داده شد.

وی اظهار داشت: به دستور استاندار کرمانشاه هوشنگ بازوند تمامی مسئولان شهرستان‌های زلزله زده با توجه به سرمای شدید هوا نباید از مناطق خارج شوند و نیروهای امدادی به صورت آماده باش قرار گرفته تا در صورت نیاز به این مردم امدادرسانی کنند.

وی در پایان گفت: مردم زلزله زده استان کرمانشاه مرزداران و ضامن امنیت کشور هستند و تا جایی که بتوانیم در امدادرسانی به این عزیزان دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز