خبرگزاری کار ایران

اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد:

بارش برف سنگین در استان اردبیل/تردد در جاده‌های استان فقط با زنجیر چرخ

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۹۶۲

اداره کل هواشناسی استان اردبیل از تردد در جاده‌های این استان فقط با زنجیرچرخ خبرداد.

به گزارش ایلنا، سامانه سرد بارشی که از 2 روز قبل وارد استان اردبیل شده همچنان تا امشب ادامه دارد و برودت هوا امشب به اوج خود رسیده و دمای هوای برخی مناطق استان صبح فردا تا 20 درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.
 
براساس گزارش اداره کل هواشناسی بارش در مناطق شهری بین 10 تا 20 سانتیمتر و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بین 30 تا 40 سانتیمتر بوده است.
 
مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل هم اعلام کرد تمامی محورهای مواصلاتی استان به جز محور خلخال - پونل باز و تردد جریان دارد.
 
براین اساس از مسافران و رانندگانی که قصد تردد در راههای ارتباطی استان اردبیل را دارند خواسته شده از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت به علت بارش برف و کولاک و یخبندان زنجیر چرخ و وسایل ایمنی زمستانی به همراه داشته باشند.
 
همچنین امدادگران هلال احمر و ماموران راهداری و پلیس راه استان به دهها خودرو گرفتار در برف و کولاک در مسیرهای ارتباطی استان کمک رسانی کرده و مسافران را در پایگاه‌های امداد و نجات اسکان دادند. 
 
همچنین براساس گزارش‌های رسیده از مناطق مختلف استان، صدها راه روستایی در شهرستان‌های استان به علت بارش برف و کولاک شدید بسته شده که ماموران راهداری برای بازگشایی مسیر روستاها تلاش می‌کنند.
 
دمای هوای اردبیل هم اکنون 4 درجه سانتیگراد زیر صفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز